Det er ikke hver dag man får et så godt tilbud, som vi fik hos os – vi fik 3 medarbejdere på kundeservice kursus for 2 personers pris – og det var godt, for så hoppede jeg lige med på vognen, som den tredje person. Jeg har altid gået ind for at man som leder skal gå forrest, når et gælder om virksomhedens værdier – og for mig er det at vores kundeservice er i top. Peopleteam.dk havde det de kaldte Customer experience diploma class, meget lærerigt og en inspirerende tilgang til undervisnings metoden. Vi fik alle noget brugbart med hjem – vi lærte alle noget som vi lyn hurtigt kunne omsætte til praktisk handling da vi kom hjem – og jeg er af den opfattelse, at det var godt at vi var 3 mennesker afsted på samme tid, for så kunne vi sparre med hinanden bagefter
Customer experience diploma class koncept
Selve uddannelsen har undervisere på ekspert niveau med over 15 års erfaring – så det var altså ikke bare teori vi fik – underviserne havde alle også selv erfaring fra kundeservice området, hvilket gjorde at vi talte samme sprog. Peopleteam er efter min vurdering dygtige, de ved hvad de taler om, de er kompetente formidlere, og det vi lærte sad fast da vi kom hjem. for mig har det altid betydet at god kundeservice er lig med loyalitetskunder som igen er lig med større omsætning. Så for mig er det altid en investering at sende mine medarbejdere på kursus – og jeg er loyalitets kunde hos Peopleteam.